Στο πλαίσιο της ημερίδας που διοργάνωσε το Μουσείο της Ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Κρήτης για τα φαρμακευτικά και αρωματικά φυτά στις 5 Φεβρουαρίου, οι μαθητές της Α λυκείου- μαζί με 5 μαθητές της Γ λυκείου του Καλλιτεχνικού σχολείου- επισκέφθηκαν το μουσείο και συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες.
Αφού παρακολούθησαν μια παρουσίαση με θέμα «Φαρμακευτικά και αρωματικά φυτά στη μυθολογία, την τέχνη και την λογοτεχνία», είδαν από κοντά 3 διαφορετικές μεθόδους απόσταξης αιθέριων ελαίων. Τους αποστακτήρες είχαν στήσει μαθητές του Πειραματικού λυκείου μαζί με τον καθηγητή της χημείας τους και έτσι δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να γνωριστούν, να μάθουν, να ρωτήσουν και να λύσουν τις απορίες τους πάνω στις διαδικασίες αυτές.
Επίσης μια ομάδα μαθητών ξεναγήθηκε στο εργαστήρι Τοξικολογίας, όπου ανιχνεύσανε τοξικές ουσίες σε δείγμα αίματος, ενώ μία άλλη ομάδα ανέλαβε τις καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Τα παιδιά εμπνεύστηκαν από τα αρωματικά φυτά και δημιούργησαν μικρά εικαστικά έργα. Κάποια έργα παρέμειναν στο μουσείο για να τα εκθέσουν το ίδιο απόγευμα στην εσπερίδα που ακολούθησε. Παράλληλα μια μικρή ομάδα φωτογράφησε τα αρωματικά φυτά του κήπου της Ιατρικής σχολής.
Το πρωινό έκλεισε με ένα εργαστήρι παρασκευής αρωμάτων σε συνεργασία με τον τομέα Φαρμακευτικής Τεχνολογίας, Φαρμακευτική Σχολή ΕΚΠΑ (αναπλ.καθηγητής Μ.Ράλλης και Δρ. Α.Βίτσος). Οι ίδιοι οι μαθητές επέλεξαν από μια ποικιλία αρωμάτων αυτό που τους άρεσε περισσότερο και τελικά χρησιμοποιήθηκαν τα πιο δημοφιλή για να παραχθεί σε μεγαλύτερες ποσότητες γυναικείο και ανδρικό άρωμα με το οποίο αρωμάτισαν ενυδατική κρέμα προσώπου και λοσιόν καθαρισμού. Οι μαθητές βοήθησαν στη συσκευασία των προϊόντων και φεύγοντας όλοι πήραν μαζί τους μικρά δείγματα από αυτά.
Στις 18 του Νοέμβρη 35 παιδιά της γ γυμνασίου επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών, για να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα «Στα ίχνη του νερού».
Και το νερό το συναντήσανε στο φαράγγι του Χουδετσίου, στο οποίο και περπάτησαν χωρισμένοι σε ομάδες, παρατηρώντας τη φύση γύρω τους, αναγνωρίζοντας διάφορα φυτά, ακούγοντας μικρές ιστορίες που κρύβονται πίσω από τη φύση γύρω τους. Συνέλλεξαν νερό για να δούνε υδρόβιους οργανισμούς αλλά και για να ελέγξουν την ποιότητα του νερού, χρησιμοποιώντας κάποιους δείκτες που τους δόθηκαν. Δεν έλειψαν και τα φύλλα εργασίας που έπρεπε να συμπληρωθούν κατά την διάρκεια της πορείας.
Κατά την επιστροφή τους στο κέντρο συμμετείχαν σε μια σειρά από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και παιχνίδια.