Η γ γυμνασίου του ΚΣΗ πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ηράκλειο ανά ειδικότητα.
Οι μαθητές/-τριες της ειδικότητας θεάτρου-κινηματογράφου, στο πλαίσιο του μαθήματος της δημιουργικής γραφής (με συνοδούς τις καθηγήτριες Ευανθία Αλατσάκη και Λίζα Χρυσικοπούλου), παρακολούθησαν βιωματικό σεμινάριο από τον κουκλοπαίκτη-κουκλοποιό Κωστή Ζαϊμάκη στο Κουκλοθέατρο Άριμα. Μετά τα πρώτα παιχνίδια ενεργοποίησης και συγκέντρωσης που ξάφνιασαν ευχάριστα την ομάδα, ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για την τέχνη του κουκλοθεάτρου. Στο τρίτο μέρος, οι 5 τριάδες των μαθητών χρησιμοποίησαν με φαντασία και ευρηματικότητα τα διαφορετικά αντικείμενα και υλικά που τους έδωσε ο συντονιστής για να δημιουργήσουν από μια μικρή ιστορία με αυτά, την οποία σκηνοθέτησαν και παρουσίασαν. Οι μαθητές/-τριες ενθουσιάστηκαν με την εμπειρία που είχαν και έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις ζητώντας και άλλη συνάντηση.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη της ειδικότητας των εικαστικών, με συνοδούς και ξεναγούς τους καθηγητές Αθανάσιο Βιδάκη και Ελένη Ρουμελιωτάκη) ξεκίνησε με σύντομη ξενάγηση στο παραλιακό τείχος και τις ανασκαφές γύρω από τον Άγιο Πέτρο, με αναφορά στην ιστορία της πόλης και τα διαφορετικά χρονικά στρώματα κατοίκησης. Η ξενάγηση συνεχίστηκε στο εσωτερικό του Ιστορικού μουσείου μπροστά στην μακέτα της αναγεννησιακής Κάντια. Συνεχίσαμε με περίπατο στην παλιά πόλη περνώντας από το Αραβοβυζαντινό τείχος και μνημεία της πόλης όπως η Βασιλική του Αγίου Μάρκου, η Λότζια και ο Ναός του Αγίου Τίτου. Επιστρέψαμε στο Ιστορικό μουσείο και οι μαθητές ξεναγήθηκαν και συζήτησαν μπροστά στα έργα του Α. Ακριθάκη στην περιοδική έκθεση του.Οι μαθητές είχαν μία ώρα ελεύθερη να περιηγηθούν τις υπόλοιπες συλλογές του μουσείου και να σχεδιάσουν με αφορμή τα έργα της έκθεσης.
Οι μαθητές ειδικότητας χορού επισκέφτηκαν το Παγκρήτιο στάδιο Ηρακλείου, για να παρακολουθήσουν ένα δίωρο σεμινάριο σύγχρονου χορού, τεχνικής Release,από την καθηγήτρια Μαρίνα Χριστοδουλάκη. Το μάθημα περιελάμβανε εκτέλεση χορευτικών συνδυασμών, με εναλλαγές κίνησης και μετακίνησης σε όλα τα επίπεδα, στηρίξεις, κυλίσματα και πτώσεις , καθώς και καθοδηγημένο αυτοσχεδιασμό με εστίαση στην κίνηση διαφόρων μελών του σώματος. Στη συνέχεια το όλο εγχείρημα εξελίχθηκε σε χορογραφία από τους μαθητές.